۳-نکته-کلیدی-نگهداری-فروشگاه-اینترنتی

3 نکته کلیدی نگهداری فروشگاه اینترنتی در اهواز

یک فروشگاه اینترنتی محلی برای عرضه‌ی محصولات و خدمات شما است. این فروشگاه اینترنتی ممکن است با وردپرس و ووکامرس ساخته شده باشد و یا ممکن است برای ساخت راحت این فروشگاه، از یک فروشگاه‌ساز اختصاصی نظیر آمیتیس استفاده شده باشد.

هرچه که باشد، پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌باید اعمالی انجام دهید که به تداوم کار شما منجر شود.

در این مقاله از آمیتیس سعی کرده‌ایم خیلی خلاصه و البته جامع، 3 نکته‌ی کلیدی نگهداری از فروشگاه اینترنتی را آموزش دهیم.

از ابزارهای آنالیز داده استفاده کنید

ابزارهایی مانند Google Search Console و Google Analytics می‌توانند رفتار کاربر را به هنگام نمایش سایت شما در گوگل و بازدید از وب‌سایتتان نشان دهند. با استفاده از این ابزارها می‌توانید بطور دقیق نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را پیدا کنید و آن‌ها را بهبود داده یا قدرت بخشید.

اولین مشتریانتان را جذب کنید

حال که فروشگاه اینترنتی خود را راه انداختید، کار سخت و البته شیرین بازاریابی محصولات شروع شده است.

در حالی که رویکرد اکثر کسب و کارهای آنلاین فروش محصولات است، ما می‌خواهیم یک موضوع درِ گوشی به شما بگوییم: دیجیتال مارکتینگ بر انجام دادن یک چیز عالی تکیه دارد: جذب ترافیک دلخواه.

بیشترین و تاثیرگذارترین عامل جذب ترافیک به یک وب‌سایت تولید محتوای مناسب و سئوی عالی است. اگر نمی‌توانید این امور را پیش ببرید و یا زمان و دانش کافی آن‌ها را ندارید، شرکت آرتیاش می‌تواند تمامی امور تولید محتوا نظیر عکاسی محصولات، ویدیوهای نقد و بررسی، توضیح محصولات، سئو تکنیکال، سئو صفحات، سئو داخلی و رپورتاژ نویسی را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد.

از شبکه‌های اجتماعی ترافیک بگیرید

از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام می‌توانید مخاطب جذب کنید؛ تنها کافیست از دوره‌ها و مقاله‌هایی که رایگان و یا با هزینه‌ای کم ارائه شده‌اند استفاده کنید. تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید در ایران- اینستاگرام، لینکدین و توییتر- فرمول و شیوه‌های خاصی میطلبد که برای یادگیری آن‌ها مسیر صاف، اما زمانبری پیش رویتان است. بنابراین اگر نمی‌توانید این فرصت را به یادگیری اختصاص دهید، از شرکت خدمات تولید محتوای اینستاگرام آرتیاش و شرکت خدمات ادمین شبکه‌های اجتماعی آرتیاش بدین منظور کمک یا مشاوره بگیرید.

نتیجه‌گیری

بازاریابی محصولات، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ابزارهای تحلیل داده همگی به شما در پیشرفت فروشگاه اینترنتی‌تان کمک می‌کنند.

به کمک ابزارهای آنالیز داده مانند Google Search Console و Google Analytics می‌توانید متوجه شوید کاربران شما کدام بخش‌ها و مقاله‌های وب‌سایت شما را بیشتر دوست دارند و یا در هنگام بازدید از فروشگاه اینترنتی شما چه اعمالی انجام می‌دهند.

استفاده از دروازه‌های ورود کاربر مانند شبکه‌های اجتماعی همچنین می‌تواند کاربران و مشتریان زیادی را به فروشگاه اینترنتی شما سرازیر کنند.

حال اگر هیچ‌کدام از این‌ها را نمی‌دانید و وقتی برای صرف زمان برای یادگیری ندارید، می‌توانید از خدمات آژانس‌های بازاریابی نظیر آرتیاش استفاده کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه تان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!