نتیجهگیری
بازاریابی محصولات، استفاده از شبکههای اجتماعی و استفاده از ابزارهای تحلیل داده همگی به شما در پیشرفت فروشگاه اینترنتیتان کمک میکنند.
به کمک ابزارهای آنالیز داده مانند Google Search Console و Google Analytics میتوانید متوجه شوید کاربران شما کدام بخشها و مقالههای وبسایت شما را بیشتر دوست دارند و یا در هنگام بازدید از فروشگاه اینترنتی شما چه اعمالی انجام میدهند.
استفاده از دروازههای ورود کاربر مانند شبکههای اجتماعی همچنین میتواند کاربران و مشتریان زیادی را به فروشگاه اینترنتی شما سرازیر کنند.
حال اگر هیچکدام از اینها را نمیدانید و وقتی برای صرف زمان برای یادگیری ندارید، میتوانید از خدمات آژانسهای بازاریابی نظیر آرتیاش استفاده کنید.
دیدگاه تان را باما در میان بگذارید