۴-راز-رشد-فروشگاه-اینترنتی-با-صرف-هزینه

4 راز رشد فروشگاه اینترنتی با صرف هزینه در اهواز

راز اول

از تبلیغات نمایشی استفاده کنید. این واژه ی تخصصی در زبان انگلیسی با نام Display Advertising شناخته می شود. تبلیغات نمایشی آن دست از تبلیغات هستند که بصورت یک عکس یا ویدیو در صفحه اول وب سایت های پر بازدید نمایش داده می شوند و یا در پلتفرم هایی مانند یوتیوب بصورت تبلیغ میان ویدیویی ظاهر می شوند. همچنین این تبلیغ در اشکال دیگری مانند متن و صوت وجود دارد.

راز دوم

 بنر دیجیتالی طراحی کرده و از تبلیغات بنری استفاده کنید. تفاوت تبلیغات بنری و تبلیغات نمایشی در این است که تبلیغات بنری معمولا در یک سایز مشخص و بصورت عکس یا GIF طراحی می شوند؛ در صورتیکه تبلیغات نمایشی در قالب و اندازه ای که مدنظر سفارش دهنده است تولید می شود.

راز سوم

از قدرت دو منظوره ی رپورتاژ خبری بهره گیرید. رپورتاژ خبری یا Reportage می تواند علاوه بر دیده شدن بیزینس شما، به سئو و جایگاه سایت شما در گوگل اعتبار ببخشد. باید بدانید که نوشتن رپورتاژ را می بایست به یک شرکت خوب رپورتاژ نویسی بسپارید تا نتیجه ای که باید را از آن بگیرید.

راز چهارم

از چهره های برجسته (اینفلوئنسر) کمک بگیرید. اینفلوئنسر یک چهره سرشناس در بین تمام افراد جامعه و یا افرادی که در یک حوزه ی تخصصی مشغول به کار هستند می باشد که بسیاری از مردم با دیدن شی یا چیزی که او تبلیغ می کند، راغب می شوند آن چیز را بخرند. بنابراین چهره های مشهور و سرشناس حوزه ی کاری خود را بشناسید و به ازای پرداخت مبلغی پول، درخواست تبلیغ محصول خود را کنید.

حتی می توانید تبلیغ خود را طراحی کرده و از صفحات اینستاگرام که بازدیدکننده های زیادی دارند در جهت آگاهی رسانی برندتان کمک بگیرید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه تان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!