۵-راز-رشد-فروشگاه-اینترنتی-بصورت-رایگان

5 راز رشد فروشگاه اینترنتی بصورت رایگان در اهواز

قطعا بهترین راه‌های افزایش فروش و رشد فروشگاه اینترنتی، اقدام‌هایی هستند که می‌توانیم همین امروز آن‌ها را شروع کرده و بصورت رایگان از آن‌ها بهره ببریم. در ادامه، در قالب ترفندهای کوتاه، این رازهای کاربردی و موثر را توصیف کرده‌ایم.

راز اول

سعی کنید با ارائه پیشنهادها و کدهای تخفیف به جذب ترافیک فروشگاه آنلاین خود کمک کنید.

راز دوم

هر اقدامی در فضای اینترنت یک پتانسیل جذب ترافیک محسوب می‌شود. سعی کنید لینک فروشگاه خود را بر پروفایل بیزینسی یا اکانت لینکدین خود درج کنید.

راز سوم

بوسیله‌ی پیام‌های تبلیغاتی تکراری و بی کیفیت رفتارهای اسپم گونه از خود بروز ندهید. در عوض، در راستای ایجاد ارزش و ارتباطات خوب، از طریق ارائه اطلاعات مناسب توجه مخاطب را جلب کنید.

راز چهارم

از ارتباطات شخصی خود برای معرفی بیزینستان بهره بگیرید. فروشگاه اینترنتی خود را به آشنایان و دوستان خود معرفی کنید. با اینکار آن‌ها از فروشگاه آنلاین شما خرید می‌کنند و شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

راز پنجم

به گروه‌های مرتبط با فعالیت فروشگاهتان ملحق شوید. مثلا گروه‌های واتس اپی، تلگرامی و یا اجتماعات و رویدادهایی که بصورت حضوری برگزار می‌شوند مثال‌هایی از این دست هستند. سعی کنید به گروه‌ها و اجتماعاتی که می‌دانید مخاطبانتان در آن‌ها حضور دارند بپیوندید. می‌توانید با ترکیب راز اول (ارائه یک کد تخفیف به آن‌ها) و این راز، از جلب توجه و رضایتشان اطمینان حاصل کنید.

نتیجه‌گیری

همه‌ی ما با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی سعی داریم به فروش بیشتر برسیم. فروش بیشتر نیازمند اشراف و آگاهی بر اقداماتی است که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه تان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!